BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 23, 2010

@SaRaPaNSmpleMaTMeeN@

assalamuaalaikum.....

hehe....sarapan pgi yg pling sedap.....

ampa tgk neyh....



style ark sarapan aku.???

pling style uh...aku wat niri suma uh....hehe

tuh menu dia nama....

special capati cap telur melo@oren....hahaha

style ark nama.???

neyh laa keja aku bla dok umah swg2....

pkat2 meqeka mcm2.....last2 meqeka bnda neyh...fullamak...

ada gaya chef uuhh...haha

btui ckp cikgu skolah endah aku...laki neyh byk yg jdik chef...

adakah aku calon2 nya.???...haha....merapu2...

yg neyh dipanggil::::



telut mangkuk....

tuh laa nama dy....

klu tak dlm uh bleyh buh daging ayam kaa apa kaa...pastuh balut...

dah aku tadak bnda paa yg leyh buh n balut....

jdik laa telur mangkuk sahaja...haha

ada un sos...buh sos jew....haha...

tuh pown sedap gak mkn weh....sarapan complete...haha...

best glaa.....dgn ayaq melo@oren uh....fullamak...

menambah cita qasa weh....aku tuleh un telioq nk mkn lagi...haha

sapa nk cuma tmpah kat aku noh...nati aku wat pling special....

sapa yg aku qasa special....lagi special laa kat dy....huhuhu



ang tgk.....aku mkn un nk berfeeling jgak uh...masuk pix....haha

hasil2 rekaan aku semasa dok umah swg2...taw2 jew laa...

tobat borink tak wat paa an....

masak jew laa....hehe

seb bek tadak nasik....

klu tak....nasik goreng cap apa aku wat tataw....haha

pesanan::

klu anda hendak order menu ini.....hndak lah anda order di...

013.....bla bla bla....taleyh2....no secret...stgi pkat abeh mai pesan....haha

k arh weh....malaih aku nk merapu byk2...haha...

1 lagi....

klu ampa dok umah sowg2 uh....jgn laa dok men api noh....tebakaq umah....haha

aku tak men api...aku maen dapuq...masak.....hahaha

0 comments: