BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 29, 2010

~HaHa~StaDiUm~


huhu....

weh...ari tuh kan ada larian bndang....hehe

ish....rugi glaa.....aku pi lambat tak dan nk daftar....haih....dasar tui....ish3.....

dah laa aku pi lambat....wat muka tak malu kat ctu lak....adesss....

aku ngan rafi jew laa lepak kat ctu...huhu...

tpi ari tuh bkn ada larian bndang jew......

ada karnival paa ntah...hehe...best gak arr...

aku dan amek pic kreta style2 kat ctu....hehe....

suma ada weh....kreta style2....moto style2.....hehe

kreta drift un ada.....

dan gak kaa tgk kat stadium uh....hehe

tpi kami jln2 gak.......

kat ctu ada melo free....haha...aku amek ingat ingat aku 5/6 cawan aku amek....haha

free....mana leyh lpas pluang....hehehhe

paint ball un ada.....seb bek aku tak kena tmbak...haha...

tpi aku p stadium un ada bnda aku sket ati....aram nguh...

ptot aku tukaq sleper....mang sket ati arr....ahhahaha

dah2....tayah tanya....hehe

nah aku buh pix ckit neyh....ehhehehe

0 comments: