BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 22, 2009

KemarahanKernaNset =))

Aaaarrrrggghhhhh!!!!!

ari neyh aku rasa marah ngat......mcm vavi lagi!!!!

x guna btui arr pekedai ncet tuh....kata ari neyh nk bgi ncet.....

pastuh tangguh esok plak....aram tui!!!.....arrrrggghhh!!!....

geram tui aku....klu x ari neyh dpt merasa aku nya NPDA(NsetPersonalDetAku)aku yg baru...wohooo

tpi disebab kan sebab neyh laa....bgi aku marah n sakit ati!!!!

ish....aku dh bosan pkai ncet mak aku tuh.....dh nk dpt ncet, pekedai wat hal plak...

ish3....apsal laa dengki sgt ngan aku !!!!.....ish3

nk jerkah dy...adeh...wow...gila ottt

x bley2...hak3.....seb baek aku neyh marah bleyh reda....wohohoho

jap jew aku marah....hak3

x pew.....aku nk ada ncet pown suma kerna kekwn laa....klu x dak ampa suma kat

mana gi tmpt aku nk sembang....hak3

woh...kat ym lew....hahahax...lupa plak

mmmm....x pew .....naseb esok...klu dy kata lagi 1 week baru nk bgi.....

aku rasa kedai dy dh rentung dah.....kena bakar dgn kemarahan aku....

muhahahahaha

adeyh....wohoo...jhat gak aku neyh....ish3

jap2...ishtigfar x3........

hak3......




wohooo...neyh laa ncet aku.....ekekekeke....cantik x???

hak3.....adeyh....sekehen jaa aku bli.....ekekekeke

Pak aku kata RM199...

wohooo.....pkai det aku jew.....ada ncet niri n pkai det niri

baru laa best n puas msj....wohooo

hak3.....aku neyh pulun gak lew....

bli ncet pown nk tunjuk.....hak3

apew laa......ncet kwn2 aku tuh RM900...x kata paa pown....

wakakakakkaka...

wohoo.....best gak dpt melepas kan apa dlm ati aku neyh.....hahahax

dh2 lew....merapu bebyk x leyh gak....hak3

0 comments: