BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 23, 2009

Ari2YgBermaknaAndSamaJaTiap2Ari.....

Wohooooo!!!.....ari yg pling gembira n bermakna.....hahahahax

x der paa pown.....cuma aku dpt NPDA aku jew.....hak3

tpi aku 1st time adew NPDA syok gila arr.......x terhingga saat2 aku pegang NPDA aku 1st time...

(hak3.....terketar2 tgn beb...ekekeke)

fuh.....dh laa slim....dgn cantik nya.....fullammak....

woh....murah2 pown murah....hak3

adeyh...x laa murah ngat.....klu pkai det tuh utk yuran skolah pown lps....hak3

best2.....!!!suma owg!!!....leyh miss kol aku bla2 masa.....huhuhuhu~~~

lol tui aku neyh.....ish3.....

wohoh....ari2 samer jew....x dew paa pown yg brubah.....tpi saat pling best dpt NPDA neyh laa
pown....hak3

dari pagi sampai ptg n sampai mlm n sampai tgh mlm n sampai pagi balik dok dpn pc......wohoh..
x tido....hak3(hak3......yg sampai pgi balik tuh bkn tuan nya....pc tuh....sebb lupa katop....hak3)

hak3.....yg kwn2 aku neyh suwuh aku men game...adeyh...skung neyh aku dah kurang gile men
game....

mmmmmm......kes paa haa??...dulu aku king of the game....(skung pown king gak....hak3)

skung neyh daa kurang daaa men game....adeyh....x pew2..bgus2.....tumpu kat pmr plak...hak3

(x tumpu pown tumpu kat pc neyh jew....hak3....x men game men ms n ym)....

hak3

aku kat umah.....bkn ada owg pown nk mai tegoq aku nk ckp ngan aku......ada pown ym n ms jew laa....hak3

klu x dew ms n ym neyh....fuh aku rasa aku gila lonely arr......fuh...seb baek teknologi zaman

skung.....hak3...bak kata perpatah.....dunia dh brubah zaman dah maju...hak3

adeyh kata perpatah kaa??...apew2 jaa laa

hak3...

wokeyh....thats all....byep....hak3

x dew pikiran mau tulih dong.....hak3

0 comments: